We are going to Winnipeg

اطلاعاتی پیرامون مهاجرت به کانادا بصورت پذیرش استانی ( منیتوبا-وینیپگ)

We are going to Winnipeg

اطلاعاتی پیرامون مهاجرت به کانادا بصورت پذیرش استانی ( منیتوبا-وینیپگ)

Decision made!

بله ! بالاخره بعد از حدود چهار سال و نیم از زمان اقدام  چشم ما به جمال عبارت Decision Made  جلوی اسمم در سایت اداره مهاجرت روشن شد. 

اینک مشروح اخبار! 

امروز بعد از 12 روز که از تحویل پاسپورتها به سفارت کانادا در تهران گذشته بود گفتم سایت رو چک کنم ببینم خبری شده یا نه.( البته دیروز هم چک کردم ! بین خودمون باشه !) با کمال تعجب دیدم هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشم . چند بار تلاش کردم ولی باز پیغام میداد که اطلاعات شما در سایت موجود نیست! جل الخالق ! بابا همین دیروز همه چی مرتب بود !خلاصه حسابی گیج شده بودم . کم کم داشت افکار منفی میومد سراغم. نکنه بلایی سر پرونده اومده! نکنه انقلابیون سوری ریختن تو سفارت و پرونده ها رو سوزوندن و کامپیوتر هاشون هم ترکوندن!( این قسمت برای بالا بردن هیجان قضیه بود !

خلاصه آخرین فکری که به ذهنم رسید این بود که از اونجایی که نام فامیلی بنده دو بخشیه و تا الان بین بخش اول و دوم یک خط تیره قرارداده شده بود احتمال دادم ممکنه در زمان بررسی اصل پاسپورتها این مسئله رو متوجه شده باشند و اصلاحش کرده باشند. من هم این بار نام فامیل رو بدون خط تیره وارد کردم و دیییدیییییدیییییدیییییین! بله خودش بود.حدسم درست بود ! نه که خیلی تیزم ( به قول طغرل) ! 

 

 از حالا باید به مدت دو هفته هم بشینم گوش به زنگ تلفن که دی اچ ال تماس بگیره برای تحویل پاسپورتها. باشه ! این دو هفته هم روش ! دیگه روی ایوب رو از صبر کردن سفید کردم!

نظرات 4 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://manitoba.blogfa.com

مبارکه امیرجان امیدوارم این ٢ هفته هم زود بگذره و چشمت به جمال این ویزاها روشن بشه.
موفق باشی رفیق

ممنونم پیام جان
من هم امیدوارم مشکلات زودتر حل بشه و دوباره بیفتی تو مسیر!

نیوشا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ http://kabe1381.blogfa.com/

سلام امیر خان
تبریک می گم .از اونجایی که من هم دارم روی وینی پگ کار می کنم شما رو بالای بقیه لینک ها قرار دادم.به تجارب تون نیاز دارم .هر وقت تونستید سری به وبلاگم بزنید.
امیدوارم به زودی ویزاهاتون آماده و بدست تون برسه.

ممنون از لطف شما. محتاجیم به تجربه! من معمولا دیر به دیر آپدیت میکنم ولی به هر حال خوشحال میشم کمکی بکنم .

نیوشا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.kabe1381.blogfa.com/

سلام می تونم قبل از رفتن تون ببینمتون.می دونم این دم آخری سرتون شلوغه حسابی.ولی اگه نیاز باشه میام محل کار تون که زیاد مزاحم وقت تون نباشم.

میدونم دیدار چهره به چهره تاثیر بهتری میتونه داشته باشه ولی اجازه بدید در فضای مجازی کنار هم باشیم و از تجارب هم استفاده کنیم

نادر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

امیر جان تبریک فراوان امیدوارم موفق باشی
ما آزمایشات مدیکال را تازه انجام دادیم ولی یک سئوال داریم اگه لطف کنی کمک کنی ممنون می شم.در فرم declaration که همراه مدارک مدیکال آمد قست خالی اول، اسم خودم رابنویسم؟و WITHNESS را کی باید امضا کند؟
خیلی خیلی ممنونم

ممنون از ابراز محبتتون.
من از روش استانی اقدام کرده ام بنابراین دیگه فرم اضافی همراه مدیکال برای من نیومده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد