We are going to Winnipeg

اطلاعاتی پیرامون مهاجرت به کانادا بصورت پذیرش استانی ( منیتوبا-وینیپگ)

We are going to Winnipeg

اطلاعاتی پیرامون مهاجرت به کانادا بصورت پذیرش استانی ( منیتوبا-وینیپگ)

شتر گاو پلنگ!

چهارشنبه گذشته پاسپورت ها رو تحویل DHL دادم . پنج شنبه رسیده تهران .امروز یکشنبه است هنوز تحویل سفارت ندادند.چون سفارت روزهای جمعه و شنبه تعطیله. والله خوش به حال کارمندهای سفارت . حقوق به دلار خرج به ریال تعطیلی به تقویم ایران و کانادا ! هم روز شهادت حضرت علی تعطیلند هم روز عید شکرگزاری هم عید قربان هم عید کریسمس! چه شود! یه جایی خوندم سفارت فقط روزهای پنجشنبه پاسپورتها رو از کوریر ها تحویل میگیره.

من هم بلیطم رو برای 14 اکتبر گرفتم. امیدوارم تا اون روز پاس ها برسه به دستم. این روزهای آخری همه چی دست به دست هم داده تا هیجان قضیه رو ببرند بالا!  باشه!بچرخ تا بچرخیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
پیام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://manitoba.blogfa.com

نگران نباش امیرجان چشم روهم بزاری ١٤ اکتبر میرسه و ویزا بدست راهی میشی
از همین الان لباسهای گرم رو تهیه کن که برسی اونجا منجمد نشی
به امید دیدار در کانادا

لباس حله پیام جون! خرسها رو چیکار کنم

احد پویان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

به به آقا مبارکه...
رسیدی اینجا اول یک نهار به ما می ذی ها....(شوخی کردم)
امیدوارم موفق باشی
کاری هست که برات انجام بدم؟ لطفا تعارف نکن.
تورونتو می مونی یا میری Winnipeg?
اگر هماهنگ کنیم شاید من هم اونجا باشن.
در مورد چیزهایی که باید بیاری با من مشورت کن.

متشکرم آقای پویان شما لطف دارید .
همونطور که قبلا هم خدمت شما گفتم دوستم قراره فرودگاه وینیپگ بیاد دنبالم. خوشبختانه از این نظر نگرانی ندارم ولی حتما از تجارب شما استفاده خواهم کرد.وجود دوستانی چون شما مایه دلگرمی بنده است.
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد